18 Kasım 2009


O grip ünlü olmadan önce ben biliyodum!

Bu başlıkta belirttiğim hadiseyi hemen herkes bilir. Ucundan meşhur olmaya başlamış veya şöhrette artık çığrından çıkmış bir müzik grubu için söylenir bu: "Onları ben taa ne zaman dinliyodum, üç yaşımda başladım, onları Türkiye'ye ben getirdim, matbaayı ben buldum" diye devam eden bir tirad.

Şimdi domuz gribinden sonra millet elini gödünü dezenfekte etmenin derdine düşmüş, herkes pürel alıyor. Öyle söylüyorlar bana, arayıp bulamayan çokmuş.

Sağda solda görüyorum (her şeyi görüyorum), "herkesten önce ben biliyordum" dalgası pürel'e de çarpmış: Herkesten önce ben kullanıyordum, ben senelerdir kullanırım, vay icat ederken ben oradaydım vesaire.

Eh iyi, en temiz en güzel sensin, en avangardsın, tam bi öncüsün, fikir önderisin.

Pürel'in icadından bugüne, acemi birliğine teslim olmaya giderken yanında bi tane pürel götüren çocukları yan yana dizsem (tören rahatında), buradan Suriye'ye yol olur.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çık ortaya nereye saklandıysan!