03 Kasım 2009


Domuz gribini çözüyorum!

Şimdi her sabah uyandığımda, bir domuzu öpüyorum! Dudaktan, dilli milli, bildiğin öbüşüyoruz hayvanla. Sikmişim gribini, grip değil beklentisi beni öldürecek. Ne olacaksa olsun, öleceksek ölelim kalacaksak kalalım, ne olacağı belli olsun artık. Ben bir yola baş koydum, bir davaya inandım. Siz de bir domuz bulun, öpün. Dünyayı güzellik kurtaracak. Ben, gerrain, böyle söylüyorum sözümü.
Hadios! (mmmmççppp! lllıllılllılllalal...)

(ps: Ve her gün, hava durumunu da kontrol ediyorum.)

3 yorum:

anarchitect dedi ki...

bizim bi arkadaş denemiş...grip falan olmamış da domuzla aralarında bir elektriklenme olmuş...o şekilde gelişince tabi olaylar, jambon ilişkiye noktayı koymuş, böyle olmaz demiş...domuz gribinden beter verem oldu şimdi deli oğlan...böyle şeylere karşı dikkatli olmak lazım...en kötüsü aşk acısına bağlı ince hastalık...

gerrain dedi ki...

Biz tamamen profesyonelce yaklaşıyoruz olaya. Domuz da, ben de. Duygulara yer yok.

jamsession dedi ki...

fotoğraftaki eleman benim halaoğluna benziyor.