19 Ağustos 2008

Birinci Geleneksel Gerrain Ödülleri - Cevaplar

Doğru ve iyi cevaplar ve onları kimin verdiğini bir liste olarak hazırladım. Şimdi onu aşağıya paste edecem, bu blogspot'un zamazingosu bi eğrilik büğrülük yapmazsa her şey çok güzel olacak. Bi de puanlama sistemi uydurdum, ona göre puanlamayı da yapıp gün bitmeden ödül sahibini de duyuracam.

soru 1: ben neyime bakarım?

Güzel cevab:
1. solgun bir halk çocuklarının ayağına – veya öyle bişey (ornella)
2. yavruyum ben ilah gibiyim kendime bakarım (emsalsizbirkişiyim)
3. hastana (porşemiyanşark)

Doğru cevab:
1. ekmeğine (jamsession, cem camışoğlu, sarunas jasikevicius, isimsiz, ruicosta10, hotari)
2. işine gücüne (ismetbunekısmet, ali, bakkalım)
3. vaziyete


soru 2: ben en çok hangi yemeği seviyor olabilirim?

Güzel cevab:
1. pizzanın kıyıları (gossmanzo)
2. insan karnıyarığı (porşemiyanşark)
3. börülce kabak çiçeği dolması filan, ayağımı denize sokup (alexander goygoyeviç)

Doğru cevab:
1. mantı (moloztash)
2. balık (ismetbunekısmet)
3. dolma (jamsession, sarunas jasikevicius, isimsiz, onur, alexander goygoyeviç, buzkran)


soru 3: ben neyi asla kabul edemem, özellikle ıssız adaya düştüğümde?

Güzel cevab:
1. masabaşı oyunları (sentsent)
2. 63. Hükümet (isimsiz)
3. others (moloztash)

Doğru cevab:
1. manda ve himaye (evsiz, cem camışoğlu, sarunas jasikevicius, ruicosta10, burali)
2. böyle bir şeyi
3. dürüstlük

soru 4: benim evde beslemeyi en çok istediğim hayvan hangisidir?

Güzel cevab:
1. sobalı evde büyümüş çocuk (beni seç)
2. boğa – san fermin festivaline her gün götürmek için (batu)
3. sansar (bakkalım)

Doğru cevab:
1. tilki (sentsent)
2. kunduz
3. köpek


soru 5: ekmek arası dönere ne koyulmaması lazımdır aslında? peki, ne koyulması lazımdır en çok?

Güzel cevab:
1. amin maalouf (isimsiz)
2. kış mevsimi (kaydırma yapmış) – (dio)
3.kuzu (emsalsizbirkişiyim!)

Doğru cevab:
1. turşu (ismetbunekısmet, isimsiz, beni seç, dio, sentsent, shadow), soğan (ruicosta10)
2. patates kızartması (emre, gossmanzo), domates
3. yeşillik (sarunas jasikevicius), yeşil biber (isimsiz)


soru 6: yaz mevsiminde bi insana en çok gereken şey nedir?

Güzel cevab:
1. balkon (berliner)
2. fakbadi (emre)
3. Guiza anlatan adam (ruicosta10)

Doğru cevab:
1. vantilatör (ali)
2. şort (porşemiyanşark)
3. bira

2 yorum:

jamsession dedi ki...

hiç üşenmedin dimi :D

gerrain dedi ki...

bilakis, nasıl zor geldi.